Kas atsitinka, kai jūsų medaus mėnesį sunaikina?

Prieš kurį laiką žmonės, sprendžianti tokius dalykus, nusprendė, kad medaus mėnuo turėtų būti labiausiai ypatingas, romantiškas ir galiausiai labiausiai įdomus moters gyvenimo atostogos.

Mano mintis nebuvo tokia. Mano buvo baisus.

Buvome susituokę mažiau nei keturiasdešimt aštuonias valandas, kai nusileidome Kankūno oro uoste, vieninteliame pasaulyje oro uoste, turėčiau pasakyti, kad oro eismo valdymo bokšte yra milžiniškas “Corona” butelis. Mano medaus mėnesio pradžia turėjo būti vienas iš laimingiausių mano gyvenimo laikų. Išskyrus, kad viskas buvo vis blogai.

Netrukus po to, kai mes nuskraidome Meksikoje, mane nustebino piktas apsinuodijimas maistu. Ir tik valandą nuo lėktuvo, mano pilvas pradėjo trauktis automobilių nuoma.

“Ar man reikia, kad mes pasitrauktumėtume?” Nikas, mano naujas vyras, su manimi perspėjo. Aš silpnai pamilau, kai manevruoja mūsų pigų nuomos automobilį į kelio pusę kelio į Tulum. Nikas grįžo į save, buvo raminantis, bet baisus. Tuo tarpu aš pakėliau galva tarp mano kelio ir dejavo, kad beveik neabejotinai ketina mirti.

Aš žvilgsniui į žvyro pėdsaką, kuriame buvo pirštai. Kas galėtų vaikščioti čia be batų? Iš mano veidrodžio aštuoniasdešimt minučių naudojamasis prezervatyvas sėdėjo ant skaldomo alaus butelio. Šilumos išaugo iš cemento ir aš vėl padvigubino.

Prieš tai, kai žmonės prisipažino, kad turi prieš lakstus lytinį gyvenimą, viena iš priežasčių, dėl kurios jaunavedžiai išvyko į medaus mėnesį, buvo susipažinti su vienos kito kūnais. Dabar mano kūnas mane išdavė tiesiai prieš mano naują vyru, blogiausiu būdu. Maniau, kad santuoka atleistų mane nuo manęs nerimo apie tai, kad bando atrodyti ir visada veikti puikiai, bet vis tiek maniau baisu, kad Nikas matė mane šioje būsenoje.

Mes tęsėme Tulumo kaime, Meksikos rojaus gabalėliu, garsžiu vandeniu šiltu vandeniu, kristaliniu vandeniu ir smėliu, kaip minkštas ir baltas kaip konditerijos cukrus. Jogų ir hipių, turinčių tik pakankamai pinigų, kad sugautų skrydį į Kankūną, turistų srautas Tulumo paplūdimio paketus pakeistų “hipster” viešbučiais, kuriuose sumokama 14 dolerių margarita ir 20 avokadų skrudinta duona.

Ką aš nežinojo, planuoju savo svajonių medaus mėnesį, buvo tas, kad Tulumas, rugsėjis yra labiausiai ne sezono metu. Kai atvykome, silkių žuvų paplūdimys ir miesto kanalizacijos sistema per kelias savaites nebuvo valomi.

Pirmą naktį, kurią mes praleidome Meksikoje, Nickas nusikraudė šalia manęs, kai prakaitavau savo ligą, atsikvėpė nuo uodų ir užpuolė smėlio blusų koloniją, kurią, kaip maniau, veisė mano dešine pėda. Tvirta panika pradėjo kramtyti į skrandį, kaip tvirtovė. Aš negalėjau įsivaizduoti, kad galėčiau turėti seksą. Niekas negalėjo turėti lytinių santykių tokioje formoje, kuria buvau. Aš visada maniau, kad turėtumėte tai padaryti kaip beždžiones savo medaus mėnesį. Jaučiuosi blogai, kad mes to nedarome kaip beždžiones.

Aš atsekiau mano jaunojo vyro atgal mano pirštais ir pradėjau jausti keistą melancholiją. Ar gali būti, kad aš turėjau tam tikrą po vestuvių depresijos formą?

Ar tai netgi dalykas? “Google” “nelaimingas” ir “medaus mėnesis”, ir jums pateikiamas istorijų katalogas, kuriame sakoma, kad jūsų santuoka yra pasmerktas. “Google” apgailėtinas “ir” medaus mėnesį “, ir jūs sužinojote, kad Kim Kardashian ir Kanye West buvo apgailėtinos savo Airijos medaus mėnuo. Aš šiek tiek paguodžiau šį faktą.

1886 m. Prezidentas Edwardas Johnas Hardy parašė įtartinai pavadintą traktatą, Kaip būti laimingu, nors vedęs (pakaitinis pavadinimas buvo Vis dar laimingas, nors vedęs) Jame jis pabrėžė, kad geras santuokos pradžia buvo būtina ateities santuokinės laimės. “Sutuoktuvėje, kaip ir daugelyje kitų dalykų, gera pradžia yra pusė mūšio,” rašo Hardy. Jis toliau pažymėjo medaus mėnesio svarbą. “Medaus mėnuo tikrai turi būti laimingiausias mėnuo mūsų gyvenime; bet tai gali, kaip ir bet kuris kitas geras dalykas, sugadinti netinkamu valdymu. “

Šūdas.

Pradedant devynioliktame amžiuje išgalvotos poros pradėjo pradėti “kelionę per vestuves”, per kurią jie aplankė šeimą ir draugus, kurie negalėjo dalyvauti faktinėse vestuvėse.

Po to porai užtektų laiko sau, paprastai Prancūzijos Rivjeru ar Toskanos kaime, pailsėti, susigrąžinti ir stengtis pagimdyti kūdikį. Iš ten medaus mėnesį tapo viena iš pirmųjų institucionalizuotų masinio turizmo formų. Iki dvidešimto amžiaus pabaigos, net žemesnės klasės pradėjo imtis mini pertrauką po to, kai jie pribloškė.

Kelias miego valandas nieko pagerino. Akivaizdu, kad jo nauja moteris norėjo pajusti savo paskutinį kvapą Meksikos džiunglėse. Nikas padarė viską, kad kitą rytą mane grįžti į sveikatą: jis ištraukė prakaitą nuo mano kaktos, privertė mane tortilla lustai ir privertė mane gėrėk tiek butelių gėles, kaip ir mano kūnas. Aš paskatino jį išeiti iš mūsų pernelyg didelės paplūdimys ir į vandenį, nardymo vamzdelius, pasinerti į cenote, gerti margaritus. Jis padarė, bet greitai grįžo į mano slaugytoją.

Aš parašiau faktinę santuokinių neurozių tarnybą, klinikinį psichologą ir santuokos konsultantą Laurie Sanfordą, geriausią Niko geriausio draugo ir vienintelio žmogaus, kurio man nepatinka keistai, klausimas, kaip keista aš jaučiau.

“Aš taip f * cked. . . “Aš pradėjau rašyti savo el. Laiške, tada jį ištryniau. Negalima pradėti su kažkuo neigiamu. Tiesiog paklauskite, ar tai, kas vyksta, yra normalu. I pusė laukė, kad Laurie parašytų atgal ir pasakytų, kad aš tikrai buvo pakliuvom. Ji to nedarė.

“Žinoma, yra toks dalykas, kaip vestuvių bliuzas, medus”, – Sanfordas iš karto parašė. Ji gyvena Havajuose, todėl laiko skirtumas buvo mano naudai. “Po to, kai visi susikaupę, visi lūkesčiai, sutelktos pastangos, darbas, jaudulys ir stresas, yra išardymas. Tai panašu į tai, kaip veikia vandenynų bangos. Kuo didesnė banga, tuo vandenys yra paprastesni po to, kai bangos praeina.

Po tokio milžiniško emocijų augimo reikia išlyginti. Tai atsitinka nepaisant laimės, kurią jūs žinote, turėtumėte jausti. Taip veikia emocijos. Tai normalu jaustis depresija, nuovargio jausmas medaus mėnesį. Tai natūralus emocinis nuosmukis. “

Phew.

Taigi, net jei man būdavo niežėjimas ir prakaitavimas, pūkavimas ir verksmas, aš maniau, kad tai normalu (gerai, o ne apsinuodijimas maistu). Post-vestuvių depresija yra dalykas, ir niekas apie tai nekalba, nes niekas nenori atrodyti kaip nepavargus dvasiukas iš karto po to, kai visi tik išpjaustė daug pinigų tiems kaimiškiems tvartų suoleriams ir užkandžiams mažyčiam toastui ir grupei, kuri atrodė Mumford ir Sūnūs savo vestuvėse. Aš atradau, kad tyrimai net parodė, kad vienas iš dešimties sutuoktinių patiria tai, ką ekspertai dabar laiko “vestuvių depresija”.

Gali būti, kad puikus medaus mėnesis yra per daug, kad gyventi. Bet kokie šiuolaikiniai medaus mėnesiai, be kūrybinių, kruizinių linijų ir šalių, kuriose yra gražūs paplūdimiai, kūrimas.?

Prieš pat susituokę, radau seną dulkintą kietąjį viršelį naudotų knygų parduotuvėje Laimingoji šeima. Tai buvo medicininio gydytojo Džono Levy ir jo žmonos, psichologo Rutos, rekomendacinė knyga apie tai, kaip sukurti laimingą santuoką ir šeimos padalinį 1938 m..

Nors ji buvo parašyta tuo metu, kai daugumai moterų nebuvo leista siekti aukštojo išsilavinimo, dauguma vyrų nežinojo, kaip surasti klitorį, daug dalykų Laimingoji šeima yra keista progresyviai. Vienas bandymas, kuriuo aš grįžau, buvo skyrius apie šimpanzės eksperimentą.

Šimpanzė minėtame eksperimente yra visiškai laimingas primatas, turintis sveiką, jei nuobodu, salotų racioną. Jis mėgsta salotas, valgo visą laiką. Jis mano, kad salotos yra geras dalykas. Vieną dieną šimpanzė sėdi, siaubo giliai ir mato, kad mokslininkas uždaro bananą po jo lauku. Tai nauja ir įdomi ir skiriasi nuo salotų. Tuomet šimpanzė išvaryta, o bananą slaptu keičia salotos. Kai šimpanzė grįžta ir pakelia dėžutę, jis yra įsiutę. Jis tikėjosi, kad bananų. Jis išplyšia salotas į mažus gabalus, išmeta jį ant žemės ir stomps ant jo, kad jo taškas būtų aiškus. Jis buvo pažadėtas bananams ir neapsigaus salotoms!

Pasak autorių Laimingoji šeima, tai labai priklauso nuo santuokos. Vedę žmonės “atmetė gerą santuoką, kurią turime, nes tai nėra tobula santuoka, kuri sąmoningai ar nesąmoningai mums sakoma, kad galime būti. Mūsų nesąmoningi lūkesčiai yra pavojingesni negu mūsų išreikštas naivus idealizmas. . . . Tada pirmas žingsnis link nuolatinės ir tenkinančios santuokos yra nusivylimas, noras priimti save ir savo partnerį kasdienio gyvenimo lygmeniu, kartu su tuo geresniu susidoroti “.

Geriau suprantama, kad visada turėtumėte tikėtis salotų, o tada jums bus malonu, kai jūsų santuoka arba jūsų medaus mėnesį suteiks bananą. Tai taip pat paaiškina, kodėl žvelgiant į kitų žmonių laimingus santuokas socialinėse žiniasklaidos priemonėse, kai kurie žmonės gali jaustis tokie neramūs ir supainioti. Aš tikėjausi, kad mano medaus mėnuo bus viskas bananais ir buvo depresija, kai buvo šiek tiek nulupta salotos. Vokiečių autorius Johann Wolfgang von Goethe per saulėlydžio pasakė: “Meilė yra kažkas idealus. Santuoka yra kažkas realus; ir niekada nebaudžiamumu mes keičiamės idealu tikram “. Tai nebereikia realiau, nei ligos dėl dviejų dienų tiesiai, o jūsų naujas vyras laikosi savo plaukų.

Galbūt, kaip lietus vestuvių dieną, ar paukščiai, kurie daro savo veiklą ant peties, baisus medaus mėnuo iš tiesų liudija nuostabią santuoką. Iki šiol per 18 mėnesių mano yra gana didelis. Tiesą sakant, tai buvo puikus, nes ši lemtinga kelionė į Meksiką. Mes galėjome prarasti medaus mėnesį, bet manau, kad laimėsime santuoką