Miles Teller op zijn vet weergegeven blik in afleiding: “Ik wist dat ik een string moest dragen”

In zijn nieuwe film Afloop voor dit (opening vandaag), Miles Teller laat meer zien dan alleen zijn acteerkrakers. De film concentreert zich op het personage van Teller, de echte wereldkampioen bokser Vinny Pazienza, die een opmerkelijke comeback maakt na een bijna fatale rugletsel bij een auto-ongeluk.

“Voor mij is de kern van de film deze kerel die iedereen vertelt [dat terugkeren naar het boksen] onmogelijk is, het zal niet gebeuren,” vertelde Teller In stijl op het Toronto International Film Festival. “Artsen, mensen op het hoogste deel van hun vak vertellen hem, letterlijk is dit onmogelijk. En er is gewoon iets in hem dat zei: nee, het is niet onmogelijk. Ik ga het doen. Ik ga iedereen ongelijk bewijzen. ‘

<em>Afloop voor dit</em><br/>“></div><div class=

4 november

We hebben de afgelopen paar jaar een groot aantal echte boksverhalen gezien, maar we zijn vooral enthousiast over deze. Miles Teller schittert als de brute Rhode Island-jager Vinny “The Pazmanian Devil” Pazienza, wiens zuurverdiende hemelvaart naar sterren sterft door een bijna-dodelijk auto-ongeluk. Tegen alle verwachtingen in moet Vinny zich een weg naar de top vechten. Katey Sagal en Aaron Eckhart spelen ook een hoofdrol.

Hoffelijkheid Open Road Films

Om zich voor te bereiden op de rol moest Teller net zo goed in Vinny’s hoofd kruipen als zijn bokstechniek en een deel van zichzelf aanboren dat betrekking had op Vinny’s wil en vastberadenheid om tegen alle verwachtingen in te slagen. Lichamelijk moest Teller ook in de boksvorm van Vinny kruipen en onderging een intens dieet en oefeningsregime dat ook werkte met bokscoach Darrell Foster, de voormalige trainer van Sugar Ray Leonard, die ook Will Smith hielp voorbereiden op zijn rol in Ali.

“Ik had ongeveer zeven of acht maanden diëten en krachttraining en toen kwamen we aan het einde van het boksen,” zei Teller. “In het begin probeerde ik alleen maar een idiote idioot voor de camera te zijn. boksfilms die zijn uitgebracht, hun budget is tien keer zoveel als die van ons, we hebben dit binnen 24 dagen gefilmd en voor elk gevecht hadden we maar één dag om te filmen.Dat is echt moeilijk om te doen, dus het was maar vliegen. “

De laatste hand in Teller’s transformatie? De spot-on-kostuums uit de jaren 80, waaronder een zeer memorabele “outfit” voor een scène waarin Vinny wordt gewogen voor een groot gevecht.

“Ik wist dat ik een string zou dragen, want dat was echt, Vinny heeft de zijne nog .. Weet je, Vinny was gewoon een flitsende kerel,” zei Teller. “Toen [de echte] Vinny op de set zat, wilde ik hem, op een rare manier, om zichzelf 30 jaar geleden te zien. ‘

GERELATEERD: 15 films om te bekijken in november 2015, inclusief Afloop voor dit

Hoewel Vinny niet op de set zat, filmden ze de string scene, Teller zei dat hij zoveel plezier had met de kledingkast dat hij een paar aandenkens moest houden.

“We hebben de jeansjacks van Vinny gerepliceerd, ik heb meer kleding uit deze film bewaard dan ik van een ander.Ik heb al mijn jeansjassen gekregen, ik heb al mijn ‘Pazmanian Devil’-jas en -shirts gekregen.’Pazmanian Devil was een van Vinny’s bijnamen.’ Ik was gewoon heel opgewonden om hem te spelen, ik heb zoveel respect voor hem, “zei Teller.