Hulu’s casual ster Tara Lynne Barr over waarom we seizoen 2 moeten bekijken

Als je Hulu’s drama nog niet hebt gezien toevallig, je kunt maar beter een binge-watching sessie zo snel mogelijk regelen, want het tweede seizoen van de Golden Globe-genomineerde serie gaat vandaag, 7 juni, in première. Michaela Watkins en Tommy Dewey schitteren als Valerie en Alex, broers en zussen die zijn opgegroeid in een uber-disfunctioneel gezin en nu proberen samen hun weg te vinden doorheen de volwassenheid. Na een lelijke scheiding, verhuizen Valerie en haar tienerdochter, Laura (Tara Lynne Barr), naar Alex en proberen ze samen hun problemen samen te behandelen.

De serie is een grappige, emotionele en vertederende kijk op relaties, gezinsdynamiek en datering in het tijdperk van Tinder – en alles daartussenin. Voorafgaand aan de première van vandaag, gingen we zitten om te chatten met 22-jarige Barr over alle dingen toevallig– Haar karakter, filmen, online daten en wat er gaat komen in het tweede seizoen.

Tara Lynne Barr 1
Met dank aan Hulu

Over haar personage, Laura:
Ze is echt een droge, sarcastische, wijze-voorbij-haar-jaren tiener, maar niet op die schattige, vroegrijpe manier dat ik denk dat we veel hebben gezien. Ik heb het gevoel dat ze meer op een gewoon meisje lijkt dat echt heel, heel slim is en niet van mensen komt. Ik vind haar echt cool.

Over wat we dit seizoen van Laura zullen zien:
Ze pakt de stukken op en verlaat haar oude school omdat het een ongelooflijk giftige plek is en ze voelt zich daar niet op haar gemak en ze is totaal vernederd. Dus gaat ze naar deze homeschool co-op en ze ontmoet uiteindelijk een paar mensen die haar dwingen om deze echt geschonden opvattingen over seks en intimiteit die ze eerder heeft gehad, aan te pakken. Ze probeert echt een doel en haar identiteit te achterhalen als een nu 17-jarig meisje. En het is veel om aan te pakken, maar onze schrijvers doen het zo goed om het echt down-to-earth te houden en ze overdrijven het niet – ze doen het soort dingen in een heel zachtaardig, natuurlijk, levensecht leven een soort van weg.

Tara Lynne Barr 2
Met dank aan Hulu

Over identificeren met haar personage:
Ik denk dat ik het doe. Ik denk dat ik een beetje slim ben, en ik probeer het niet te zijn. Maar ik denk ook dat Laura net zo op me lijkt omdat we allebei de dingen heel diep voelen, maar misschien laten we die gevoelens niet noodzakelijkerwijs zien. Soms houden we onze tong een beetje teveel vast en dan eindigen we met het onderdrukken van onze gevoelens. Ik heb het gevoel dat Laura en ik allebei eenzelfde gevoel voor humor hebben. Zeer droog, sarcastisch, wrang.

Op haar kledingkast:
Ik kleed me een beetje als Seattle grunge – like 1990s. Ik vind het leuk. Het is niet erg vleiend … maar ik draag elke dag een paar Chuck Taylors en gescheurde jeans en washandjes, en het is echt heel eenvoudig.

Veeg naar rechts of links?
Ik ben nog nooit online gedateerd. Het is een beetje beangstigend voor mij. Geen Tinder. Nee OkCupid. Nee … wat is dat andere? Hommels? Ik heb het gevoel dat als ik nu niet ben begonnen, ik niet weet of ik het ooit zal doen. Het hangt er van af wat je zoekt, toch? Misschien verveel ik me ooit op een avond en denk ik: “Ja, waarom niet?” Maar ik denk dat ik voorlopig blijf wegblijven. Het is nogal angstaanjagend, om eerlijk te zijn.

Tara Lynne Barr 3
Met dank aan Hulu

Of haar echte moeder haar ooit heeft gegeneerd zoals Valerie dat doet op de reguliere:
Niet in de mate die Valerie had. Ik hou niet van, ik liep naar mijn moeder en sliep met de persoon waar ik verliefd op was. Dat is nooit gebeurd. Maar ja, ze doet moeder dingen. Ze zegt rare dingen. Ze is heel erg trots op me op sociale media. Ze plaatst interviews die ik heb gedaan of artikelen die ik heb gedaan, of ze zegt: “Heb je die heel leuke foto gezien die zo en zo van je is gepost? Kan ik die opnieuw posten?” En ik zal zijn als: “Zeker mam, ja.” En ze tagt me erin.

Hoe zit het met die faux sex tape?
Het was eigenlijk comfortabeler dan alle andere [sex] scènes, omdat mijn personage het voornamelijk opnam op haar laptop die tegenover ons stond … en dus zei onze regisseur: “Weet je wat, we hebben echt geen audio nodig, Ik ga gewoon de camera opstellen “- omdat ze het gaan behandelen zodat het lijkt alsof het op iMovie of zo is gemaakt -” en we gaan allemaal de kamer verlaten en jullie gewoon ga ervoor en ja, dat is alles wat we nodig hebben. “Het was raar omdat het echter aanvoelde omdat er niemand in de kamer was, maar het was ook zo, je was niet bezorgd over welke camerabediener een zicht op je kant had boob en andere delen. Het is niet … Het is raar, mijn werk is raar. Het is heel raar.

Vang nieuwe afleveringen van toevallig elke maandagavond om middernacht op Hulu.