Ga binnen in het prachtige en perfect ingerichte huis van Glee’s Naya Rivera

naya Rivera s Los Angeles Home
Dean Kaufman

Kelsey Glein

15 mei 2014 om 19.00 uur

In haar ruime, neo-koloniale residentie in Los Angeles speelt Naya Rivera graag chef-kok en feest-werper door vrienden en familie te verwelkomen in haar netjes ingerichte ruimte. “Een huis is een huis, maar familie en vrienden maken een huis een thuis”, vertelt Rivera aan David Keeps in ons nummer van juni. De drievoudige dreiging ontwierp haar huis in harmonie met de manier waarop ze nu leeft – met weelderige diners, zonnebaden bij het zwembad en het bakken van snoep in haar keuken, maar haar lichte verblijf is ook in overeenstemming met wat de toekomst ook brengt. “De vorige eigenaar woonde hier 50 jaar, wat ik denk dat geweldig is,” zegt ze. “Dit huis heeft geschiedenis, maar het is bijgewerkt, dus het is licht, open en luchtig. Het is een echte droom om in te leven en ideaal om te entertainen.”

De 27-jarige drievoudige dreiging is vooral bekend als vrolijkheids Santana Lopez (een favoriet bij de fans!), de McKinley High gemene cheerleader die kondigde dat ze lesbisch is in het derde seizoen van de show en nu sterrenstatus zoekt in New York City. Ondertekend bij Columbia Records, heeft ze ook een pittige solo-single uitgebracht, “Sorry”, die afgelopen herfst in de iTunes Top 10-pop-up debuteerde.

Rivera geniet van het grote leven in de drie verdiepingen tellende heuvelwoning met vijf slaapkamers in L.A., waar ze toevallig online was, en herinnert zich de dagen dat haar persoonlijke ruimte beperkter was. “Toen ik de rol op had vrolijkheid, Ik was 21. Een kamergenoot en ik deelden een studio van 500 vierkante meter met een kitchenette en twee twin-size bedden, “zegt ze. Voor het versieren van hulp, de actrice aangeworven HGTV-alumnus Angelo Surmelis, die haar vorige woonplaats in Beverly ontwierp Heuvels en huizen voor vrolijkheids Dianna Agron en Lea Michele. Met de input van Rivera creëerde Surmelis een ruimte die traditioneel is met een vleugje romantiek en moderniteit. “Ze wilde een mix van oud en nieuw, bedroefd en vintage, vrouwelijk en mannelijk,” zegt Surmelis.

Met haar doorlopende opnamesessies, dansrepetities en filmen vrolijkheid– die net het vijfde seizoen heeft beëindigd – Rivera heeft zelden tijd om stil te zitten. Zelfs na een lange dag op de set, gaat de hardwerkende actrice vaak naar haar thuiskantoor om te genieten van het uitzicht op de stad en de bergen terwijl ze een ambitieuze toekomst in kaart brengt, waar ze zichzelf toestaat om er even helemaal tussenuit te zijn. “Wat betekent thuis voor mij? Vrede,” zegt Rivera. “Als ik door de deur loop, laat ik het allemaal gaan.”

Tour Naya Rivera’s verbluffende Los Angeles huis in onze galerij, en krijg een kijkje achter de schermen In stijl fotoshoot in de onderstaande video!

-Origineel verhaal van David Keeps

Neem voor de volledige functie het nummer van juni van In stijl, beschikbaar op kiosken en voor digitale download 16 mei.