Ar jūs žengsite į Naujųjų Metų išvakarėse “Times Square”? Aš padariau ir štai kas nutiko

Tai yra tiesa, visuotinai pripažinta, kad Times aikštė yra Nepastopiausia vieta Žemėje. “Grande” restoranai, eismas, klajojantys turistai, žiaurūs žmonės, ištempto “Elmo” kostiumai – šiuo metu niujorkiečiai kalba apie tai, kiek jie niekina kaimynystę. Mes tai gauname. Times aikštė pučia. Tai miesto šlaunys. Artifice sostas. Niekas apie tai nėra tikras. Ir jei yra vienas metų laikas, kai niujorkiečiai būtų labiau linkę būti užmušti negu aplankyti Times Square, tai yra Naujųjų Metų išvakarės.

Kiekvienų metų gruodžio 31 d. Iš viso yra apie milijoną žmonių išskyrus Niujorko rinkinys į Niujorko gatves, kad užšaltų jų užpakalines dalis 12 valandų stovint pažodžiui galvijų rutulius, be vonios ar atšaukimo, visi už galimybę pasimokyti Ryan Seacrest arba Mariah Carey, pamiršdami jos žodžius savo dainas antrus metus iš eilės. Garso įdomus dar?

VIDEO: Neil Patrick Harris labai seksualus Kalėdos

Visą fiaską gamina “Times Square Alliance”, organizacija, kuri dėl šios priežasties atrodo ketinanti sukelti neįtrauktą eismo kamščių, metro delsimų ir sunaikinti mus visus. Nors jos tinklalapyje teigiama, kad “Times Square” yra “vienintelė vieta, kurioje galėčiau praleisti NYE pasaulyje!” Aš galiu galvoti apie daugybę kitų vietų, kurias norėčiau pamėginti, pvz., Ant mano sofos ar paplūdimio. (Be abejo, nematau jokios priežasties stebėti “Times Square NYE” laidų transliaciją, nes Kathy Griffin buvo paleistas iš CNN “Times Square NYE” programos po jos Donaldo Trumpo skandalo.)

Taigi, žinoma, 2013 m., Kai mano draugu tuo metu paklausė, ar noriu eiti į Naujųjų Metų aikštės aikštę, aš tuoj pat sutiko.

Leisk man paaiškinti. Jis buvo NYPD policininkas, kuris savanoriškai nusprendė dirbti “Times Square” detalėje Naujųjų Metų išvakarėse, o ne praleisti su manimi. Kuri turėjo būti raudona vėliava, nes tai turėjo būti pykčio problemos, piniginiai klausimai, kūno šmeižimas, psichologinis prievartos atvejis ir siaubinga tikimybė, bet, geras, buvau jaunas ir mylimas.

Ne tik aš buvau apakintas meilės ir galbūt šiek tiek Stokholmo sindromo, bet aš taip pat dažniausiai norėčiau ką nors išbandyti vieną kartą. Aš esu mano draugo grupės narys, kuris visada per daug garsia ir praleidžia vakarienę ir daro nesėkmę Seksas ir miestas Nuorodos, tokios kaip: “Na, jūs, vaikinai, aišku, aš esu Samantha, o aš bandau seksualiai: aš vieną kartą bandysiu ką nors”. Taigi, kai mano policininkas pasiūlė man galimybę patirti NYE Times aikštėje be laukimo eilėje, mano smalsumas pasipūtė.

SUSIJĘ: Geriausios ir blogiausios metų šventės Stiliuje Redaktoriai

Prisimenu, kaip susitiko su draugu Šeštojo prospekto ir 46-osios gatvės kampe, kur jis padėjo man lipti per barjerą, kol mes pradėjome vaikščioti beprotybe. Žmonės buvo tokie pat akimis, kaip ir pati žemė, kuri impulsavo energija, ir daugybė klyksimų, kalbėjančių su žmogumi, buvo beveik neįmanomi. Jis atsigręžė į mano ausį ir šaukė: “Būkite uždarytas!” Tada jis patraukė ranką ir privertė mane į kovą.

Tai, kas pasekė, manė nustebino tai, kas atsiliko nuo metų, per kurį mokėsi Pavlovio mokymai, kurie gyveno Niujorke. Aš buvau auginamas manyti, kad Naujųjų Metų aikštė Times Square buvo blogiausia vieta žemėje. Bet kaip mano vaikinas palydėjo mane žemyn Jersio kliūčių juostos link širdies, aš negalėjau nepajusti skubėjimo. Milijonai žmonių stovėjo tik keliuose blokuose. A mln žmonės ir dar daugiau milijardų žiūri namuose – tikėjo šiuo momentu. Jie išmetė karoliukus ir laikydavo rankas, šaukė ir šoko, dainavo tūkstančius skirtingų dainų. Buvo visų amžiaus ir rasių žmonės, atėję iš viso, ir jie buvo kartu. Tuo metu Times aikštė buvo visatos centras. Tuo metu ji atrodė tinkama vieta.

Mes sustojome keletą minučių ir stovėjome tiesiai po scenos, kur filmuodavo ne tik Ryan Seacrest. Mes buvome tokie artimi, kad galėčiau pasitraukti ir sugriebė savo koją. (Nors jaučiausi, kad mano buvimas jau buvo pakankamai griežtas, taisyklės, kad šio momento fantazijos ir jaudulys, neuždengiant žiniasklaidos magnatas tiesioginiuose televizoriuose, turėtų būti pakankamai šiuo metu.)

“Ačiū už ateitį. Aš myliu tave “, – pasakojo mano vaikinas.

“Aš taip pat myliu tave”, aš sakiau atgal, oras, toks storas su konfeti, kad aš galėčiau sunkiai pamatyti jo veidą, stovintį tiesiai priešais mane.

SUSIJĘS: Kaip pasirinkti faktiškai pasiekiamą Naujųjų metų rezoliuciją

Tai buvo jo malonus gestas, kad jis rizikuotų drausmės ir pralietų mane tą pačią naktį, tačiau jis ir toliau apgaudinėja mane, kol praeis po šešių mėnesių. Ir kiekvieną kartą, kai prisimenu ekstazės džiaugsmą atsistoti toje “Times Square” konfetcijoje, aš perspėjau per netikėjimą, melą ir kovą.

Manau, ką aš stengiuosi pasakyti – nesukalbėdamas apie tai, kad mano priešiškumas (Oi, pernelyg vėlai!) – tai, kad jūs darote Naujųjų Metų išvakarėse Times aikštėje. Galbūt jūs neturite NYPD vaikino, kuris gali padėti jums sumažinti liniją. Galbūt 12 valandų turėsite stovėti galvijų rašikliu, kol kamuolys nukris. Bet viskas ne tas, kuris skiriasi nuo blogai suplanuoto atostogų ar įstrigo “Williamsburg” bare “Santacon” metu: žmonės, su kuriais esate, formuoja jūsų patirtį. O jei turite atvirą protą ir net tik vienas ar du žmonės, kuriuos tikrai myliu, tai gali pasirodyti stebuklinga naktis. Net jei jis yra Times aikštėje.